Orang Kuala Ketil

Salam,

Hai,selamat pagi….. Agak lama saya  tak berkongsi cerita.. Sibuk  melayan si buah hati yang semakin aktif sekarang nie,,,al maklum ler orang baru dapat kaki….huhu… Nasib baik ada adik yg sudi membantu,,,ringan skit keja saya… Tapi kalau ada yang nak buat tempahan untuk bulan ni dah tutup….

IMG_3662

ten-q to my hubby for nice pic!

 

Bulan depan cadangnya  akan blik kampug…Nak balik tengok anak buah baru… Rindu sangat kat kampung … untuk pengetahuan semua saya nie org Kedah, kampung di Kuala Ketil… jangan salah faham yer, Saya bukan Faizah Tailoryang glemer tu…Kampung kat Kuala Ketil jer sama tapi org lain2… huhu. Bukan apa dah pernah orang call saya…. Dia ingt saya nie Faizah Tailor….Harap Maklum ye…

Untuk tempahan bulan depan masih dibuka, so yang nak buat tempahan tu buatla cepat sebelum ditutup dan kena tunggu bulan 4 ni….
Untuk yang nak tempahan express, urgent saya mohon berbanyak kemaafan… Saya tak dapat terima.
OK…
Sampai di sini dulu..jumpa lagi ….

Leave a comment